Home

O Firmie

Oferta

Planowanie inwestycji

Kontakt

Kariera

Low Voltage Solutions

Kim jesteśmy?

 

Projektujemy, wdrażamy i modernizujemy systemy podnoszące funkcjonalność, bezpieczeństwo i komfort użytkowania budynków. Low Voltage Solutions to zespół doświadczonych profesjonalistów, którzy wspierają swoich klientów w wyposażaniu ich inwestycji w najnowsze rozwiązania technologiczne.

 

Służymy pomocą na każdym etapie pracy – począwszy od fachowego doradztwa, przez szybkie i terminowe wdrożenie, na profesjonalnej opiece serwisowej kończąc. Zespół Low Voltage Solutions to ludzie z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży teletechnicznej. Wszystkie zadania realizujemy własnymi siłami – za każde zlecenie od początku do końca odpowiadamy osobiście.

 

Firma Low Voltage Solutions powstała w 2007 roku w Poznaniu. Od tego czasu przeprowadziliśmy wiele udanych wdrożeń – nasze systemy funkcjonują w prestiżowych obiektach komercyjnych, użyteczności publicznej czy w strukturach mundurowych w różnych miastach Polski (m.in. Mokotowska Square w Warszawie, Oxygen Office w Szczecinie czy Poznańskim Parku Technologiczno-Przemysłowym). Systematycznie poszerzamy ofertę o kolejne rozwiązania, proponując klientom najlepsze spośród pojawiających się na rynku nowości.

 

Jak pracujemy?

 

1. Analiza potrzeb

 

Przed przystąpieniem do każdej realizacji dokładnie analizujemy potrzeby i wymagania naszego klienta. Bierzemy pod uwagę charakter obiektu, w którym ma zostać wykonana instalacja i przyglądamy się działalności, która jest lub będzie w nim prowadzona. Dzięki temu jesteśmy w stanie jak najlepiej dostosować do nich projektowaną infrastrukturę oraz oparty na niej system.

2. Sporządzenie koncepcji pod klienta

 

Wspólnie z klientem sporządzamy koncepcję projektową, w której zawieramy wszystkie wymagania. Doradzamy wybór odpowiednich rozwiązań, które będą najlepiej spełniały oczekiwania stawiane przed projektem. Przygotowujemy kosztorys całej realizacji.

 

 

3. Opracowanie dokumentacji wykonawczej

 

Po akceptacji koncepcji i wstępnego kosztorysu przystępujemy do projektowania systemu. Dokonujemy wszystkich niezbędnych pomiarów, które pozwalają nam idealnie dopasować tworzone rozwiązania do uwarunkowań fizycznych i funkcjonalnych obiektu.

 

 

4. Wdrożenie i testy

 

Instalujemy wszystkie elementy zaprojektowanego systemu w budynku klienta. Wdrożone rozwiązania poddawane są zaawansowanym procedurom testowym, aby dokładnie upewnić się co do ich pełnej funkcjonalności.

5. Konserwacja

 

Świadczymy także opiekę powdrożeniową. Oprócz standardowej gwarancji i serwisu oferujemy również usługi konserwacyjne. Przeprowadzane regularnie pozwolą na zapewnienie pełnej sprawności i bezawaryjności wszystkich systemów przez wiele lat.

6. Rozbudowa i modernizacja

 

Oferujemy rozbudowę systemów w przypadku pojawienia się dodatkowych potrzeb w trakcie ich użytkowania. Należy jednak pamiętać, że rozwój systemu jest znacznie łatwiejszy, gdy na etapie projektowania została uwzględniona taka możliwość.

Dane Firmy

LVS Karol Żebrowski

 

ul. Chrobrego 29a/5

62-300 Września

NIP 789-154-46-84

kom: +48 600 981 611

mail: biuro@lvs.com.pl

LVS © COPYRIGHT 2015