Home
O Firmie
Oferta
Infrastruktura IT
Automatyka
Instalacje teletechniczne
Usługi
Planowanie inwestycji
Kontakt
Kariera
Low Voltage Solutions
Kim jesteśmy?
Projektujemy, wdrażamy i modernizujemy systemy podnoszące funkcjonalność, bezpieczeństwo i komfort użytkowania budynków. Low Voltage Solutions to zespół doświadczonych profesjonalistów, którzy wspierają swoich klientów w wyposażaniu ich inwestycji w najnowsze rozwiązania technologiczne.
Służymy pomocą na każdym etapie pracy – począwszy od fachowego doradztwa, przez szybkie i terminowe wdrożenie, na profesjonalnej opiece serwisowej kończąc. Zespół Low Voltage Solutions to ludzie z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży teletechnicznej. Wszystkie zadania realizujemy własnymi siłami – za każde zlecenie od początku do końca odpowiadamy osobiście.
Firma Low Voltage Solutions powstała w 2007 roku w Poznaniu. Od tego czasu przeprowadziliśmy wiele udanych wdrożeń – nasze systemy funkcjonują w prestiżowych obiektach komercyjnych, użyteczności publicznej czy w strukturach mundurowych w różnych miastach Polski (m.in. Mokotowska Square w Warszawie, Oxygen Office w Szczecinie czy Poznańskim Parku Technologiczno-Przemysłowym). Systematycznie poszerzamy ofertę o kolejne rozwiązania, proponując klientom najlepsze spośród pojawiających się na rynku nowości.
Jak pracujemy?
1. Analiza potrzeb
Przed przystąpieniem do każdej realizacji dokładnie analizujemy potrzeby i wymagania naszego klienta. Bierzemy pod uwagę charakter obiektu, w którym ma zostać wykonana instalacja i przyglądamy się działalności, która jest lub będzie w nim prowadzona. Dzięki temu jesteśmy w stanie jak najlepiej dostosować do nich projektowaną infrastrukturę oraz oparty na niej system.
2. Sporządzenie koncepcji pod klienta
Wspólnie z klientem sporządzamy koncepcję projektową, w której zawieramy wszystkie wymagania. Doradzamy wybór odpowiednich rozwiązań, które będą najlepiej spełniały oczekiwania stawiane przed projektem. Przygotowujemy kosztorys całej realizacji.
3. Opracowanie dokumentacji wykonawczej
Po akceptacji koncepcji i wstępnego kosztorysu przystępujemy do projektowania systemu. Dokonujemy wszystkich niezbędnych pomiarów, które pozwalają nam idealnie dopasować tworzone rozwiązania do uwarunkowań fizycznych i funkcjonalnych obiektu.
4. Wdrożenie i testy
Instalujemy wszystkie elementy zaprojektowanego systemu w budynku klienta. Wdrożone rozwiązania poddawane są zaawansowanym procedurom testowym, aby dokładnie upewnić się co do ich pełnej funkcjonalności.
5. Konserwacja
Świadczymy także opiekę powdrożeniową. Oprócz standardowej gwarancji i serwisu oferujemy również usługi konserwacyjne. Przeprowadzane regularnie pozwolą na zapewnienie pełnej sprawności i bezawaryjności wszystkich systemów przez wiele lat.
6. Rozbudowa i modernizacja
Oferujemy rozbudowę systemów w przypadku pojawienia się dodatkowych potrzeb w trakcie ich użytkowania. Należy jednak pamiętać, że rozwój systemu jest znacznie łatwiejszy, gdy na etapie projektowania została uwzględniona taka możliwość.
Dane Firmy
LVS Karol Żebrowski
ul. Chrobrego 29a/5
62-300 Września
NIP 789-154-46-84
kom: +48 600 981 611
mail: biuro@lvs.com.pl
LVS © COPYRIGHT 2015